Friday, June 4, 2010

Adelina e Merzitur qe Mungoi ne Mbremjen e Pagarushes!


Adelina mungon ne mbremjen e Pagarushes!

Kengetarja Adelina Ismajli e ka deklaruar gjithmone se Nexhmije Pagarusha eshte idhulli i saj. I ka te panumerta takimet me te, por fatkeqesisht kete here impenjimet muzikore ne Evrope ia kane mohuar mundesine per te qene prezente ne mbremjen ‘Gala’ ne nder te mbretereshes se skenes kosovare, Nexhmije Pagarushes (23.05.2010). Merzitjen qe ndjente per shkak te ketij fakti, kengetarja e ka shprehur edhe ne faqen e saj te fansave te facebook.com. Ne mbremjen ‘Gala’ ne nder te bilbilit kosovar, kane qene prezente edhe mjaft emra te njohur te muzikes kosovare si: Alma Bektashi, Adelina Thaci, Vesa Luma etj. Pak dite perpara se te mbahej kjo mbremje, Presidenti i Republikes se pavarur te Kosoves, e ka dekoruar kengetaren Pagarusha me titullin “Artiste e Merituar”. Duke qene se Adelina nuk mund te ishte prezente ne kete mbremje, ne po sjellim per ju sot nje foto te saj dhe kengetares se madhe te shkrepur disa jave me pare, ne nje koncert ku kane qene te dyja te ftuara speciale. /b.w./
- - - - - - - - - - - - - - - -
albavipnews.blogspot.com
- - - - - - - - - - - - - - - -

[[ translation by google:

Adelina missing on the evening of Pagarusha!

Adelina Ismajli singer has always said that convicting her idol is Pagarusha. I have innumerable meetings with, but unfortunately this time musical occupation in Europe have denied him the opportunity to be present on the evening 'Gala' in honor of the queen of the scene in Kosovo, convicting Pagarushes. Merzitjen felt that because of this fact, the singer has even expressed its website facebook.com fans. In the evening 'Gala' whistle in favor of Kosovo, have been present and very familiar names of Kosovar music: Alma Bektashi, Adelina Thaci, Vesa Luma, etc.. Few days before it hosted the evening, the President of the independent Republic of Kosovo, has decorated Pagarusha singer with the title "Meritorious art. Being that Adelina was not present at this evening, we bring to you today a picture of her and that great singer of shkrepur few weeks ago, in a concert where both have been the special guest.
]]


1 comment:

  1. Am Afrodita nga TIRANA, i dashuri im më la për një arsye që nuk ma bëri kurrë të njohur, më bllokoi në çdo rrjet social që mund të përdorja për të kontaktuar me të. e cila më solli trishtim, u përpoqa ta kthej, por u mashtrova dy herë, derisa takova një mikun tim shumë të mirë i cili më tha se si u ndihmua nga një magjistar i mrekullueshëm i quajtur Dr Dr, pastaj i shkrova atij në WhatsApp, ai më premtoi se do të më ndihmojë dhe gjithçka do të jetë mirë në 3 ditë pasi ai bëri një magji dashurie, dhe unë bëra gjithçka që ai më udhëzoi, për ta shkurtuar historinë, për habinë time më të madhe, ish i dashuri im të kthehej tek unë pas 3 ditësh dhe duke qarë duke më kërkuar ta fal që nuk e kishte parë atë që i ndodhi, ai më premtoi se nuk do të më linte kurrë për asnjë arsye, dhe tani ne jemi të përkryer së bashku me gëzimin dhe lumturinë, të gjitha falë Dr White, kontaktoni me të për çdo lloj magji, më besoni ai do t'ju ndihmojë të zgjidhni çdo problem që po kaloni për momentin,
    Email: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp+17168691327

    ReplyDelete