Friday, June 4, 2010

Gold AG Qe 10 Vjet Vozit Pa Leje!



/photo public domain/

"Gold Ag", qe 10 vjet vozit pa leje

Veture vozit qe prej moshes 12-13 vjecar, dhe ndonese ka kaluar moshen 23 vjet, ai ende nuk ka leje qarkullimi. Kjo gje i ndodh vetem rep kengetarit kontravers Arian Agushit, i njohur si "Gold Ag". Ariani me nostalgji i kujton edhe kohen kur ka drejtuar veture ne moshen e femijerise. "Kane qene caste te mira te asaj kohe. Edhe pse nuk i dija rregullat e vetures, e kishte lezetin e vet", kujton Ariani ate kohe.

Respektues i policise, por jo edhe i shenjave

"Gold Ag" qe pese vite ka veture personale dhe vozit kudo neper rruget e Kosoves, por vetem per shkak te perteses nuk regjistrohet per te marr lejen. "Valla po pritoj bre se per asgje tjeter nuk e kam lene", thote ai teksa tregon se cfare veture ka aktualisht.

"Kam veture BMW te vitit 2000 me ngjyre te bardhe, prapa i shkruan Ages, dhe e kam shoke shume te mire", ben te ditur kengetari preshevar qe jeton ne Prishtine. Shenjat e komunikacionit mundohet t'i respektoj, por nganjehere edhe i tejkalon sic eshte rasti me shpejtesine ku ai kujton nje rast qe ka vozitur deri ne 230 km/h. Mirepo, perkunder shenjave te komunikacionit qe nganjehere edhe i anashkalon, Ariani thote se policine mundohet t'i respektoj maksimalisht.

"Policine i respektoj per te vetmen arsye, vetem qe flasin shqip". E kur eshte puna te gjobat, me se shpeshti merr per shpejtesi dhe rrip te sigurise, por jo edhe per leje te vozitjes. "Gjithmone sillem mire me policine dhe kur bej gabime ne trafik e pranoj, ndersa per leje te qarkullimit ia bej hallin", thekson ai.

Perplasja per muri

"Gold Ag" veturen nuk e sheh si luks, por vetem si nevoje. Edhe po te mbetet pa te, nuk paraqet ndonje problem te theksuar. "Mos e pafsha veten pa ndonje pjese te trupit se pa veture kam lindur e edhe pa te mund te jetoj".

Gjate tere ketyre viteve te ngasjes se vetures, Arianit i kujtohet vetem nje fatkeqesi e cila i ka ndodhur per ne Shqiperi. "Njehere rruges per ne Shqiperi ka pasur termet. Une nuk kam ditur asgje vetem kur e pash veten te perplasur per nje muri. Nuk e kisha idene se si me ndodhi kjo. Kur mberrita ne Tirane ne lajme degjova se m’u aty kishte qene epiqendra e termetit", u shpreh kengetari Agushi.

"Gold Ag" eshte i kenaqur me veturen te cilen e posedon dhe nuk e ka ndermend edhe per nje kohe te gjate qe ta nderroj me ndonje tjeter./zeri/qershor 2010/
- - - - - - - - - - - - - - - -
albavipnews.blogspot.com
- - - - - - - - - - - - - - - -

[[ translation by google:

"Gold Ag, 10 years of driving without a license

Drive car since the age of 12-13 years and although the age of 23 years passed, he still does not permit the circulation. This thing happens only rep Arian Agushi controversial singer, known as "Gold Ag. Ariani recalls with nostalgia the time when the car has run a child. "Kane was best moments of that time. Although not knowing the rules of the car, had his lezetin, Ariani recalls that time.

Police observer, but also signs

"Gold Ag" that five years was the personal car and drive around the streets of Kosovo, but only because perteses not registered to receive permission. "Dance is pritoj bre for nothing that I did not leave," he says as he shows what the car currently has.

"I have the 2000 BMW car with white paint, write back of Ages, and have very good friends, knowing makes preshevar singer who lives in Prishtina. Traffic signs of trying to respect, but sometimes exceeding the speed as is the case where he remembers a case that has driving up to 230 km / h. However, despite signs of communication that sometimes skip, Ariani says the police try to respect the maximum.

"Police only respect for reason, just to speak Albanian. And when it comes to penalties, most often takes the belt speed and safety, but not for the driving license. "Always behave well with the police and when mistakes do we accept traffic, and for permission to make his plight circulation," said he.

Per wall collision

"Gold Ag" car does not see as luxuries, but only as needed. Even if it remains free to, does not present any problem to stress. "Do not pafsha themselves without any part of the body that was born free of the car could live without."

During these years of riding all over the car, just remember Arianit of a disaster that has happened to Albania. "Once the road to Albania has been terms. I do not know nothing I saw myself only when the collided on a wall. I do not like the idea that this happened. When arriving in Tirana, we heard news that there had been me earthquake epicenter, "said singer Agushi.

"Gold Ag" is satisfied with the car which has and has not even intend for a long time to change with any other.
]]


2 comments:

  1. Am Afrodita nga TIRANA, i dashuri im më la për një arsye që nuk ma bëri kurrë të njohur, më bllokoi në çdo rrjet social që mund të përdorja për të kontaktuar me të. e cila më solli trishtim, u përpoqa ta kthej, por u mashtrova dy herë, derisa takova një mikun tim shumë të mirë i cili më tha se si u ndihmua nga një magjistar i mrekullueshëm i quajtur Dr Dr, pastaj i shkrova atij në WhatsApp, ai më premtoi se do të më ndihmojë dhe gjithçka do të jetë mirë në 3 ditë pasi ai bëri një magji dashurie, dhe unë bëra gjithçka që ai më udhëzoi, për ta shkurtuar historinë, për habinë time më të madhe, ish i dashuri im të kthehej tek unë pas 3 ditësh dhe duke qarë duke më kërkuar ta fal që nuk e kishte parë atë që i ndodhi, ai më premtoi se nuk do të më linte kurrë për asnjë arsye, dhe tani ne jemi të përkryer së bashku me gëzimin dhe lumturinë, të gjitha falë Dr White, kontaktoni me të për çdo lloj magji, më besoni ai do t'ju ndihmojë të zgjidhni çdo problem që po kaloni për momentin,
    Email: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp+17168691327

    ReplyDelete
  2. Emri im është Maria Sweet, kam premtuar t'ia rekomandoj magjinë e bardhë kujtdo që ka nevojë për ndihmë. Isha shumë në depresion pas 3 vitesh ndarje nga burri. Javën e kaluar kontaktova me magjinë e bardhë që bëri një magji për të rikthyer burrin tim dhe pas 48 orësh burri im erdhi në shtëpi dhe kërkoi falje, çfarë mrekullie. Të gjithë duhet të më ndihmojnë ta falënderoj. Nëse dikush këtu ka nevojë për ndonjë ndihmë, ju këshilloj ta kontaktoni në chat WhatsApp: +2349046229159. Magjia e bardhë është një supernjeri.

    ReplyDelete