Monday, May 3, 2010

Vesa Luma Ne Nje Interviste te "Papare"



/photo public domain/

Vesa, Në një intervistë “të paparë”
Amanet Elbinos Jam Kom Lon!

Hey Vesa! Ç’kemi si ia kalon?
Shumë mirë... u kënaqa

Nga ishe që u kënaqe...
Hahaha! Isha në një kafiteri me 4 kolegët e mi ...tu bo qejf.

Ndonjë personazh që njohim?
I njihni të gjithë besoj. Mentori i grupit Kthjellu, Andosi, Jehona Sopi, Leonora Jakupi, a do më?

Nuk paske qenë për kafe, për koncert paske qenë më duket hahahhaha.
Jo, jo! Kur rrimë bashkë vetëm për koncerte nuk flasim.

Po për çka bisedojnë këngëtarët me njëritjetrin, nëse jo për koncerte e muzikë... ndoshta ndonjë “thashethem”?
Harrova ta përmend dhe Dj Blunti ishte me ne... por iku shpejt ...e di si... as thashethemet nuk mungojnë, por gjithmonë ia vëmë para atë frazën “Jo që kam diçka kundër, por...” hahhaha

Line Dj Blunt, Leonorën më thuaj si e kam?
Leonora si shpirt... e kam mike shumë të mirë.

A të uruan për videokëngën e re? Ç’vlerësime të dhanë?
Përveç atyre (vlerësimeve) dua edhe t’i falënderoj, sepse kemi menduar bashkë për idetë dhe për të gjitha. Më kanë kritikuar shumë gjatë gjithë kohës, duke më thënë që është koha të jesh më e hapur jo aq konservative në klipe. Ne kuptimin që...të jem shumë më shumë ‘’HOT” e kupton...hahaha...ndaj, kësaj radhe i kam dëgjuar edhe më duket se ia kam arritur, hë? Si thua ti?

Pse ku ke pasur klipe ti ku ke qenë konservative e aspak hot?
Hot po kam pas ...por jo “HAT” si i themi ne, në slang-un e Prishtinës (d.m.th., shumë, shumë hot) asnjëherë hahaha. Ajjjjjjjjjj jam duke e dëgjuar këngën... Si të duket?

Shumë më pëlqen sidomos refreni. Bile dhe teksti.
Epo mjaft u bë me... s’kemi më çika të shpisë. Është kënga dhe teksti i Florit, i cili si gjithmonë E QËLLON.

Dje fola me Florin dhe më shkoi mendja që ishte e tij. Se ne e kemi si shprehje “Amanet këtë, amanet atë...”
Ndërsa ne amanetin e kemi të shenjtë, e japim vetëm një herë!

Ja fute kot,se ti po e këndon amanetin hahahhahahahaha!
Hahaha me fal... jam në revoltë ndaj gjinisë së kundërt, që nga "Aj Aj" me Bluntin.

Po e bukura është se kur dikush lexon titullin “Amanet” kujton për ndonjë baladë të trishtuar, por kur fillon luan kënga, ia nisin të kërcyerit.
Ashtu edhe unë në fillim kam menduar kur më dërgoi Flori demon. Më pas u dashurova në këngë që në dëgjimin e parë... pastaj teksti... hmmm.

Si është pritur kënga në Kosovë? A ka filluar të luhet në klube?
Të të them një gjë... Kur kemi pas bërë “Jemi e s’jemi” me Florin, ai më ka pruar këngën në një pub ku unë festoja ditëlindjen, dhe e vëmë të luhet për të bërë një provë. Akoma pa e bërë klipin, dhe njerëzit kërcyen mbi tavolinë dhe kuptuam që do jetë hit. Ngjashëm ndodhi me ”Amanetin” dhe unë vendosa që kësaj radhe fillimisht ta promovoj në fan-page te FaceBook, pastaj ta nis në TV,dhe e çuditshme qysh dje e kam dëgjuar në vetura, akoma pa u transmetuar në TV, që më jep një shpresë që do ta kallim verën 2010.

Shumë, shumë më bëhet qejfi. Do të thotë kjo që albumin do ta kryesh në bashkëpunim me Florin, pasi disa prej këngëve më të mira i ke me të.
Nuk do të kem më albume, sepse arsyet tashmë dihen sa i përket tregut shqiptar. Do të fus në treg vetëm single, por do të bëj një kolazh me këngët më të mira të miat shumë shpejt dhe besoj do ta arsyetoj punën time në këtë mënyrë. Këtu do të hyjnë shumica e këngëve të mia, si balada e fundit, “Aj Aj”, “Ik kur të lë unë” etj., si dhe “AMANETI” normalisht si himn i këtyre.

Ndonjë ide se kur mund të publikohet?
Mund të publikohet shumë shpejt, gjatë këtij viti.

Tek videoja “Amanet” në prapaskenë shfaqet kopja e revistës “Kosmopolitan” dhe në një nga titujt shkruhet: “A është ai normal aty poshtë?” hahahhahahhaha! A e ke lexuar atë artikull për çfarë bën fjalë? (o sa kam qesh!)
Hahaha! A të thashë më parë... Jam shumë e revoltuar me ata. S’po dinë, s’janë normal.

E paske lexuar domethënë?
Jam lexuese e rregullt...

Dhe si përfundim? Normal apo jo?
Hahahaha paj, nëse ia përshtati edhe tekstin e këngës në “Amanet”... ai nuk është normal... hahahaa

Unë personalisht do të kisha imagjinuar në një makinë të hapur, duke udhëtuar për në plazh me këtë këngë...
E di si... kënga është shumë e bukur për ta ngarkuar shumë, po të ishte edhe ai ambient do të ishte “too much" dhe pastaj kam frikë se do të revoltohem edhe më shumë.

Ndoshta rrugës për në Dhërmi? Bile dhe me rroba banje...
Mos më prek në pikën time të dobët... Dhërmiun! Kam shumë kujtime.

...dhe duke u lagur pak me ujë si Zajmina hahahaaha
Jo jo... akoma nuk dua të mbyllem në shtëpi nga ofertat pastaj hahahahaha

Do doje një apartament atje?
Do të doja shumëëëë dhe po e kërkoj publikisht lejen...aman...ndoshta po të isha në shtëpinë e ”BB” do të ma jepnin...haha.

Ku të ka shkuar mendja, “Big Brother”? Seriozisht! A do ishe futur aty?
Njëra nga vajzat kishte fituar të drejtën të jetë shtetase e Shqipërisë për shkak se dinte himnin, vallet, gjuhën shqipe etj., dhe unë premtoj po të ma japin lejen do të rri ditë e natë me rroba banje, duke u zhytur në ujin e Dhërmiut.

Nuk e kam ndjekur shumë “Big Brother”, kush ishte kjo? Ajo italiania?
Po!

E shkreta! Ishte rehat, tani do t’i kërkojnë vizë me shku në Itali.
Hahahahhahahahaa! S’je normal!

Ishte mirë e bukur tani do hipë në gomone - refugjate hahahha. Po tek “Vip Shpija” përse nuk shkove?
Hmm...e respektoj shumë gatishmërinë e kolegëve të mbyllen një muaj për çështje bamirësie, por unë kam gjetur mënyra të tjera shumë herë të ndihmojë të tjerët, pa pasur nevojë të mbyllem në shtëpi dhe të marr eventualisht ndonjë flakaresh fytyrës.

Hajt se ti e rreh “Big Mamën”!
Jo, jo. ‘’Jo që kam diçka kundër, por...”

Nejse...si nuk u takuam ne kur erdhe në Amerikë për koncert? Ajjjjjjjjjjjjjj shumë keq më erdhi!!!
Ti ishe zënë me të dashurën për Shën Valentin hahaha. Të paktën u dëgjuam në telefon, sepse nganjëherë kur lexoja shkrimet, duke parë guximin tënd, mendoja që gjithçka ishte fals.

Seriozisht? Më duket se më bëre një kompliment...
Pak, pak...nuk do ta harroj se ti ishe ai, i cili zbulove rastin e famshëm të RTSH-së para shumë vjetëve me Flakareshat ...dhe të falënderoj. ‘’Zbulove rastin’’ Albaniac-aka- CIA :)

Shumë faleminderit dhe ty. Një sekondë se më kujtove prapë Leonorën. A është e vërtetë që do martohet?
Nuk të tregoj dot...hahaha

Qenka tu u martu. Aaaaaaaaaaaa u krye!
Nuk flasim për jetën private mes kolegëve hahahahhahahaha... të kam njëfarë kolegu dhe ty këtu.

Ani, ani... kaq mjaftonte hihihihihi. Po ti a do martohesh?
As ti s’je martu a ??!!

Unë martuar e ndarë hahahha. Pastaj, kush na merr ne artistëve hahaha o tu u mek tu qesh!
Ti s’je në vete ti.

Më ka thënë një ish e dashura ime që do bëhem shumë plak i keq.
Po të shoh ...duke u marr akoma me festivalet në revistë hahahhahahahaha

Apapappaapa ç’më dogji! Gjithsesi prapë nuk e ndryshoj mendimin; Shumë po më pëlqen kënga. Fiksim! E kam vendos në përsëritje dhe po e dëgjoj.
Seriozisht? Shumë më bëhet qejfi, veç mos e vë shpesh se bëhet bajat pastaj.

Jo, jo! S’ka shans. Si mendon të ia vendosim titullin intervistës?
Hmmm...s’po di...

Amanet Elbinos ja kam lon?
Hahahahahaa! Okeeeeeej!

Atëherë u bë! Ky do jetë titulli. Shumë faleminderit! Kiss! Kiss! /elbino/shekulli/maj 2010/

- - - - - - - - - - - - - - - -
albavipnews.blogspot.com
- - - - - - - - - - - - - - - -

[[ translation by google:

Vesa, in an interview "unprecedented"
I Elbinos testament Lon Kom

Hey Vesa! Hi how it goes?
Very good ... he satisfies

From that satisfies you were ...
Hahaha! I was in a café with four of my colleagues ... I'd love to bo.

Any character you know?
I know everyone believe. Kthjellu mentor group, Andosi, echo Sopi, Leonora Jakupi, would most?

There was somewhat of coffee, the concert was somewhat seems hahahhaha.
No, no! When you sit together talking not only for concerts.

But what they talk with each other singers, if not for concerts and music ... perhaps a "rumor"?
Forgot to mention and Dj Blunti was with us ... but left soon ... I know how ... Rumors or not missing, but always put it before the phrase "Not that I have anything against, but ..." hahhaha

Line Dj Blunt, Leonoren tell me how I?
Leonora as a ghost ... I have a very good friend.

A new videokëngën congratulated for? Ç'vlerësime be provided?
Except those (estimates) also want to thank, because we thought together for ideas and for all. I've been criticized all the time, telling me that it's time to be more open, not so conservative in the clips. We sense that ... to be much more''HOT "understands ... hahaha ... but this time I heard it seems that I managed, he? How do you say?

Why where you have clips you where you were conservative and not hot?
Hot ... but if I had not "hat" as we say in slang un Pristina (ie, very, very hot) never hahaha. Ajjjjjjjjjj'm listening to the song ... How to think?

Much like especially the refrain. Even text.
Well enough was done ... have not most of shpisë Cika. Song and text of gold, which as always happen.

Yesterday I spoke with Florin and went on his mind was. That we have expressions like "the last will, testament that ..."
While we have Amaneti holy, and give only once!

Here introduced in vain, that you are singing Amaneti hahahhahahahaha!
Hahaha ... forgive me I am in revolt against the opposite sex, since "educational educational" with Bluntin.

But the beauty is that when someone reads the title of "supreme" reminiscent of a sad ballad, but when the song starts playing, then start kërcyerit.
And so I thought when I originally sent on gold demon. Then he loved the song since first hearing ... then the text ... hmmm.

As expected the song to Kosovo? Does started to play in clubs?
To say one thing ... When we had made "We es'jemi" with Florin, he has pruar song in a pub where I celebrate the birthday, and put the play to do a test. Yet without making klipin, and people jumped on the table and realized that would be hit. Similar happened with "Amaneti" and I decided this time to promote the first fan-page on Facebook, then went into TV, and strange since yesterday I've heard in cars, even without being broadcast on TV, that gives me a hope that 2010 will be rated summer.

Very, very convivial place. This means that the album will co kryesh in gold, as some of the best songs i have with it.
There will have more albums, for reasons already known as the Albanian market. It will only make the single market, but will make a collage of the best songs of mine very soon and I believe will justify my job this way. Here you will enter most of my songs, like last saga, "educational educational", "Go when I leave", etc.., And "Amaneti" chant as these normally.

Any idea when they might be published?
Can be published very soon, this year.

In the video "testament" behind the scenes displayed a copy of the magazine "Kosmopolitan" and a title is written: "Is it normal down there?" Hahahhahahhaha! Have you read the article about what makes the word? (O how I laugh!)
Hahaha! Have I told you earlier ... I am very angry with them. S'po know, are not normal.

The reading that is somewhat?
I am a regular reader ...

And as a result? Normal or not?
Hahahaha Well, if we adapted the text of the song "testament" ... it is not normal ... hahahaa

I personally would have imagined in an open car, traveling to the beach with this song ...
I know how ... the song is very nice to charge more, if it was the environment he would be "too much" and then I fear that they will rebel even more.

Perhaps the way to Dhermi? Even the swimsuit ...
Do not touch me in my weak point ... Dhermi! I have many memories.

... And getting away with a little water as Zajmina hahahaaha
No, not ... still do not want to close the home by then hahahahaha bids

Do you prefer an apartment there?
I would like shumëëëë and is publicly ask permission ... aman ... maybe if I were at home "BB" will give me ... haha.

Where the mind has gone, "Big Brother"? Seriously! Would it were introduced?
One of the girls had won the right to be a citizen of Albania because he knew anthem, dance, Albanian, etc.., And I promise if you give me permission to sit day and night with the swimsuit, being immersed in water Dhermi .

I've attended many "Big Brother", who was it? It italiana?
Yes!

Poor! It was comfortable, would now require visa did you go to Italy.
Hahahahhahahahaa! Not a normal!

It was pretty good they were in the boat going now - refugees hahahha. Is to "lead Vip" Why not you just?
Hmm ... I respect the willingness of many colleagues to close a month to charity issue, but I have found other ways too many times to help others without having to close to home and eventually get a facial flakaresh.

Hajt that you pound "Big Mame '!
No, no. ''Not that I have anything against, but ... "

Nejse ... as we met there when you come to America for concert? Ajjjjjjjjjjjjjj worst came on!
You were busy with the girlfriend for St. Valentin hahaha. At least he heard the phone, because sometimes when reading articles, seeing your courage, I thought that everything was false.

Seriously? Seems to have done a compliment ...
Few, few ... will not forget that you were the one who discovered the famous case of Radio Station's many years before ... and thank Flakareshat. Albaniac''discovered''case-AKA-CIA:)

Thank you and you. One second it reminded me again Leonoren. Is it true that married?
Can not tell ... hahaha

Too be married. Aaaaaaaaaaaa the top!
No talk about private lives among colleagues hahahahhahahaha ... some colleagues and I have you here.

Ani, ani ... enough so hihihihihi. If you will marry?
As you married a Province?!

I married separated hahahha. Then, the artists who take us hahaha o tu mek to laugh!
Province itself to you.

I told a former girlfriend who would become my very bad old man.
See ... I still getting the magazine hahahhahahahaha festivals

Apapappaapa c'me burned! However still does not change opinion; Many are like the song. Anymore! I put on repeat and listen is.
Seriously? Become much more convivial, but not often puts it warmed then.

No, no! No chance. How it feels to put the title of the interview?
Hmmm ... I know ... s'po

Elbinos testament shall have lon?
Hahahahahaa! Okeeeeeej!

Then it became! This will be the title. Many thanks! Kiss! Kiss!
]]


No comments:

Post a Comment