Monday, February 16, 2009

Adela “Nuk i kërkoj falje Aidës”


Adela “Nuk i kërkoj falje Aidës”
12/02/2009 21:00
Dritani dhe Adela bisedojnë me njëri-tjetrin në kuzhinë në lidhje me faljen që ajo duhet ti kërkojë Aidës për sjelljen e një ditë më parë, ku kishte ngritur kishte teksa vajza nga Tirana po fliste. Mimoza vjen në atë cast dhe i thotë që nuk ka lidhje për ti [...]

Adela “Nuk i kërkoj falje Aidës”

12/02/2009 21:00


Dritani dhe Adela bisedojnë me njëri-tjetrin në kuzhinë në lidhje me faljen që ajo duhet ti kërkojë Aidës për sjelljen e një ditë më parë, ku kishte ngritur kishte teksa vajza nga Tirana po fliste. Mimoza vjen në atë cast dhe i thotë që nuk ka lidhje për ti kërkuar asnjë falje. Ndërkohë që Dritani këmbëngul që ato duhet ti zgjidhin këto mes tyre, ndërsa Adela thotë se është e bindur se nuk ka asnjë arsye që ti kërkojë falje. “Unë e kam krijuar një ide dhe nuk dua që ta ndryhsoj. Nuk kam asnjë arsye që ti kërkoj falje Aidës, pasi unë ende nuk e njoh mirë ate”-ka thënë Adela. Biseda nderpritet ne momentin kur aty vijne edhe vajzat e tjera.




No comments:

Post a Comment